16. heinäkuuta 2013

Kerro se kuvin


Ennen kuvasaastetta hyviä uutisia. Lizzy oli tänään kohtutulehduksen jälkitarkastuksessa. "Kohtu on nyt selkeästi pienempi kuin viimeksi. Kohdussa ei ole sisältöä. Kohtu erottuu ultrassa vain heikosti, tämä on normaalia. Munasarjoissa ei havaita normaalista poikkeavia muutoksia." Jee! Isolla säikähdyksellä selvittiin! :) Lizzy on ollut elämänsä kunnossa viime aikoina, joten sinänsä en pelännyt että mikään olisi pielessä enää, mutta paraneminen oli kuitenkin kiva kuulla vielä eläinlääkärin suusta. :)

 
Sirpa Saari oli kameroineen (ja myös koirineen vuorossa meidän jälkeemme :) ) mukana luonnetestissä. Kaikki alla olevat kuvat ovat hänen ottamiaan. Kiitos!

 
Taistelua tuomarin kanssa.
 

Mä nappaan ton kepin!


Mikäs mörkö sieltä tulee?



Jos mä täältä selän takaa ensin vähän katson.


 
Tämä on niin tyypillistä Bingleylle; sen pitää selittää mulle aina kovaan ääneen, mitä nyt onkaan tapahtunut. :D

Tämä on hyökkäys! Ja samalla Bingley luovuttaa työvuoron mulle. :D
 
Ensin ei puolusteta ja sitten vielä kaveerataan rosvon kanssa. On mulla kans koira! ;)

Nopea reagointi. ;)







Hieno Bingley!
 
 
PS. Viikonloppuna lähdetäänkin sitten ottamaan A:n kontaktivirheitä Seinäjoelle. Myönnettävä on, että ärsyttää jo valmiiksi, kun A on edelleen niin vaiheessa, että virheen todennäköisyys on fifty-sixty. Mutta en millään haluaisi (vielä) palata pysäytykseen, joten ei auta...näillä mennään nyt, treenataan vielä syksy ja tehdään sitten uusia päätöksiä. Tavoitteena kuitenkin pitää hauskaa ja yrittää tehdä agilitya meidän omalla tasolla! :)
 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti