21. maaliskuuta 2010

Agilityä sanoin ja kuvin

Aloitetaan vaikka tämän viikon treeneillä, jotka meni ihan yli mun odotusten. :) Me ei siis olla vielä menty kovin paljon mitään radan tyyppistä, mutta tällä kerralla mentiin lyhyt sarja: putki, hyppy, hyppy, putki, hyppy - ja sama vielä toisinpäin. Putket oli mutkalla eikä hypytkään olleet suorassa linjassa, joten tämä pikkupätkä vaati valsseja ja takaaleikkauksia. Pelkäsin ennen meidän vuoroa, että mä oon kuitenkin liian hidas ja Darcy jää paikalleen räksyttämään ja sitten ite sekoan  jaloissa ja käsissä, ja pienen pätkän jälkeen olen masentunut... Mutta suureksi yllätyksekseni kaikki  meni tosi hyvin. :) Tulihan mulla tietysti kiire, mutta mikä hienointa, Darcy osasi mun pieneksi yllätyksekseni jopa irrota mallikkaasti esteille, eli vaikka mä tulinkin vähän jäljessä sen minkä kintuistani kerkesin, niin Darcy ei jäänyt polkemaan paikoilleen, vaan ymmärsi mun ohjauksen ja eteni niiiin hienosti. :)) Vaikka pari kertaa kävikin niin, että Darcy ei heti löytänytkään putken suuta tms. pientä, niin kaiken kaikkiaan oon vaan niin iloinen tästä treenikerrasta...se antaa myös paljon toivoa tulevaisuuteen... ;)

Koska ollaan Darcyn kanssa hurahdettu agilityyn, niin mulla on meneillään projekti "esteitä Pohjanmaalle", että voin sitten tulla tänne "harjoitusleireille" kuten oikeat urheilijat ikään. :D Edellisellä visiitillä ostin tarvittavan puutavaran ja eilen sitten sormet syyhyten lähdin vanhempieni autotalliin...onneksi perfektionistinen isäni tuli avuksi poraamaan ja sahaamaan. :D Olikohan tämä nyt sitten sitä kuuluisaa isän ja tyttären välistä laatuaikaa...? ;) Niin tai näin, lopputulos oli täydellinen. :) Oon tosi tyytyväinen esteeseen; se on kevyt, kaunis ja toimiva. Eilen tehtiin ensimmäinen este valmiiksi, tarkoituksena olisi rakentaa yhteensä kuusi estettä, joilla saisi jo hyvin tehtyä vaikka minkä näköisiä kuvioita ja radan pätkiä. Keväämmällä aion tietysti myös maalata esteet. Tässä vielä pari kuvaa kahdesta täydellisestä yksilöstä...







Loppuun vielä muutama kuva joen jäältä...



   
   

   

   
  "I'm too cute!"  <3    :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti