16. huhtikuuta 2011

Lohjalta LUVA :)

Tänään oli kisat Lohjalla Showlink-areenalla, johon oli myöskin juuri laitettu uusi keinonurmipohja. Oli tarkoitus kisata molempien kanssa kaksi starttia, mutta jo kisakirjeen nähdessäni mietin, jaksanko jäädä odottelemaan kakkosten ratojen alkua, kun Bingleyn ja Darcyn ratojen välillä olisi ollut 4 tuntia... Normaalisti olisin ehkä jaksanutkin jäädä, mutta mulla on jo toista viikkoa ollut sellainen puolikuntoinen olo...ihan kuin flunssa alkaisi. Bingleyn ratojen jälkeen päätin lähteä kotiin lepäilemään; meillä on kuitenkin viikon päästä pääsiäisenä luvassa kahdet kisat, joten ei sinänsä kirpaissut jättää välistä näitä. ;)

Ensimmäisellä radalla mä olin huono ja Bingley aikast hyvä. Tuloksena kompromissi eli yksi kielto, joka kyllä meni täysin mun piikkiin (ylläri...). ;) Sijoituttiin kolmanneksi. Vaikka oma ohjaus olikin kökköä, niin Bingley teki loistavasti kontaktit ja kepit. Lisäksi oon tosi tyytyväinen siihen, että Bingu oli ihan oma itsensä, vaikka oli uusi paikka, uudet esteet jne. Mun ihana pikkupoika. <3 

Toisella radalla päätin itse ryhdistäytyä ohjauksessani. Ja se onnistuikin kohtalaisesti. Tuomarikin (Ritva Herrala) totesi palkintojenjaossa, että tykkäsit vissiin enemmän toisesta radasta. ;) No, emmä tiiä, lähinnä olin vetänyt Finrexinit naamaan ja päättänyt ryhdistäytyä. ;)) Mutta tämä rata meni siis kivasti ja siitä hyvästä saatiin ensimmäinen 0-voitto ja LUVA. :)) Jee, tästä on hyvä jatkaa!

Ps. Pakko vielä sanoa, että saatiin palkinnoiksi termosmuki ja paistinpannu. Hih. ;) Vaikken tykkää "krääsästä", niin mielummin mä otan tällaisia palkintoja kuin ruokasäkkejä.. ;)

1 kommentti: