1. heinäkuuta 2011

lomalomaloma :)

Siinähän se tärkein tulikin otsikossa. :) Kolmen viikon loma alkoi tänään! Suuria suunnitelmia ei ole; mä nautin siitä, kun saa tehdä juttuja, jos huvittaa tai sitten ihan vaan laiskotella, jos sille päälle sattuu. Molempia sopivassa suhteessa, niin hyvä tulee! Kisaamaan olisi kiva päästä pari kertaa, nyt kun Bingleykin on kolmosissa. :) Ehkä mennään juoksemaan yhdet startit HAU:lle ja sitten Raumalle agipitsiin heinäkuun lopulla. Juoksemisesta puheenollen...mä aina puhun, että pitäis alkaa juosta taas. No, nyt olen (ehkä) saanut ryhdistäydyttyä ja olen käynyt juoksemassa useammin kuin kerran tällä viikolla. ;) Koirat on olleet mukana, tekee varmasti niillekin hyvää juosta tasaista ravia. Toivottavasti tämä mun juoksuinto kestää... :))

En malta olla lisäämättä taas Sirpan hienoja kuvia... ;) Oltiin aikaisemmin viikolla tokoilemassa ja leikkimässä Bingleyn serkkujen Mayan ja Onnin kanssa. Kivaa oli, vaikka meinattiinkin läkähtyä helteessä!

Kuvat: Sirpa Saari

Bingley paikallaolossa. Mutta ei malta olla poseeraamatta kameralle...ja erityisesti ihanalle Mayalle. :)


Hih, liito-orava. <3 

Kapula nostetaan ja tiputetaan jo innolla, seuraavaksi treeniin pito. ;)

Darcy noutaa tosissaan...joskaan ei osaa vielä tuoda perusasentoon.

Hassu pikkuinen tokoilija.

"I lav juu beibi."
Maya ei vaan oikein ymmärrä Bingley-herran lähestymisyrityksiä... ;P

Ruudussa.

Ja sitten leikitään! :)

Maailman ihanin Darcy. <3

Kaverukset: Onni, Maya, Bingley ja Darcy


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti